SVAR PÅ FRÅGESTUND!! :D

     
 

SÖÖT BILD
om Har inte haft tid att blogga!:
En fråga:

Var det du som ritade bilden?

Haha nej det va inte jag jag fick den från google... HAHA
   
HEJ SARA! om Frågestund!:
Varför har du slutat blogga på länge?

Jag har inte haft tid ni vet skolan och sånt...
   
HAHAH om Frågestund!:
Gillar du djur? Hur gammal är du?

A jag gillar djur och jag e 12 som sagt!
   
ANONYM om Frågestund!:
Går du på nån sport?
Isåfall tycker du den är rolig?

Nej jag går inte på nån sport!
   
ERIKA om Frågestund!:
haru en kille?
Vad e din favvorit färg?
 

Nej jag har ingen kille. Grön e min favvofärg.
   





Anonym
om Frågestund!:
Hur gammal e du?

Jag är 12.




Diana om Frågestund!:

Kan du lägga upp en bild på dig?
A ska nog göra det när jag hittar min USB


Hoppas det va de svar ni ville ha... !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0